A-Kruunu Asukasvuosikertomus 2020
Syksyn aikana tutkittiin asukkaiden mielipiteitä asumiseen liittyvistä asioista. A-Kruunun kaikkiin 1 267 asuntoon lähetet- tyyn kyselyyn saimme 425 vastausta eli vastausprosentti oli 34 %. Tuloksen yhteenveto osoittaa positiivisena kehityksenä muun muassa sen, että asukkaat ovat kokeneet isännöinnin ja kiinteistöhuoltotoiminnan palvelun parantuneen. Yhteis- työtä korostavan toimintamallin myötä palveluja on pystytty ohjaamaan tehokkaammin asukkaiden toivomaan suuntaan. Tuloksista näkyy jossain määrin myös se, että koronati- lanne on vaikuttanut asumisen koettuun rauhallisuuteen. Kotona vietetty aika on lisääntynyt ja toisaalta koronatilanne on lisännyt turvattomuuden tunnetta. Nuo tekijät väistämättä vaikuttavat siten, että muun muassa erilaiset äänet koetaan helpommin häiriötekijöiksi. Häiriöihin pyritään yhtiön palvelu- lupauksen mukaisesti puuttumaan nopeasti. Asiakastyytyväi- syystutkimus nosti esiin tärkeitä asioita 20
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mzk2NzY=