Sisältö 2–3 A-Kruunun toiminta 4–7 A-Kruunu lyhyesti Arvot Tunnusluvut Kiinteistöhallinto Asukasvalinta Asiakastyytyväisyys Kehityshankkeet Tutustu vastuullisuusraporttiin Tutustu asiantuntijablogiin 6–9 Toimitusjohtajan katsaus Arjen sujuvuutta keskeisillä sijainneilla 12–13 Pidetään yhteyttä 12–13 Energiankulutus A-Kruunun taloissa 14–15 Asukaspostia vuoden varrelta 16–17 Vuoden 2022 tärkeimmä tapahtumat A-Kruunun toiminta ja tavoitteet laajasti esitteillä Asukasvuosikertomuksen tavoitteena on tuoda sinulle tietoa yhtiön toiminnasta monipuolisesti. Toimitusjohtajan katsauksessa ja vuoden tärkeimmissä tapahtumissa tuodaan esiin yhtiön merkittävimmät tapahtumat vuoden aikana. Tutustumalla vastuullisuusraporttiimme verkkosivuillamme saat syvempää tietoa tekemisemme taustoista ja tavoitteista. Asukaspostinostoissa tuomme esiin aktiivisten asukkaiden toimintaa. Koronatilanne onneksi rauhoittui vuoden aikana, joten taloissa pystyttiin jälleen pitämään talkoita ja muita asukastapahtumia. Kiitos kaikille aktiivisille asukkaille! Olette toiminnallanne vaikuttaneet kaikkien asukkaiden asumisviihtyisyyteen. Vuonna 2023 elämme kaikki Ukrainan sodan aiheuttaman tilanteen keskellä. A-Kruunun toimintaan ja vuokratasoon vaikuttaa merkittävästi, miten elinkustannusten ja ennen kaikkea lainojen korkotason nousu saadaan taittumaan. Onneksi kuitenkin sähköenergian hinnannousu on taittunut. Teemme joka tapauksessa tänäkin vuonna kaikkemme varmistaaksemme, että yhtiön toiminnasta johtuvat kustannukset pysyvät kurissa. Toivotan kaikille hyvää jatkoa vuodelle 2023! Petteri Puolanne Kiinteistöpalvelupäällikkö 3 A-KRUUNU | ASUKASVUOSIKERTOMUS 2