News article

Kiinteistöhuollon palveluun panostaminen kannatti

Kiinteistöhuollon palvelun laatu sekä nopeus kasvattivat arvosanojaan A-Kruunun vuosittaisessa asiakastyytyväisyystutkimuksessa. Kaikkien kysymysten vastausten keskiarvo oli 3,78/5. NPS-tulos jälleen kiitettävällä tasolla.
 

A-Kruunun asunnoissa vuosittain toteutettava asiakastyytyväisyyskysely järjestettiin lokakuussa. Kysely lähetettiin sähköpostitse 3466 asukkaalle. Vastauksia tuli 1295 ja vastausprosentti oli siten 37%. Tutkimuksen tulokset on esitelty asukkaille asukasaktiivien Teams-kokouksessa ja talokohtaisesti niistä keskustellaan tulevissa asukaskokouksissa.

Tämän vuoden NPS-tulos laski hieman edellisestä vuodesta, mutta oli edelleen erinomaisella tasolla 42. Arvosanat nousivat tänä vuonna eniten tyytyväisyydessä asunnon sijainteihin, kiinteistöhuollon palvelun laatuun sekä nopeuteen. Kaikkien kysymysten vastausten keskiarvo oli 3,78/5. 

- Viimevuotisen tutkimuksen perusteella käynnistimme tänä vuonna kiinteistöhuollon toiminnan tehostamistoimenpiteitä, joilla uskoisin olevan vaikutusta tämän tutkimuksen tuloksiin. Käymme jälleen talokohtaiset palautteet tarkasti läpi ja kiinnitämme erityisestä huomiota niihin asioihin, jotka hieman laskivat tulosta viime vuodesta, lupaa kiinteistöpalvelupäällikkö Petteri Puolanne.

Tänä vuonna vapaata palautetta tuli runsaasti, 348 kpl. Näistä suurin osa tuli pääkaupunkiseudulta, erityisesti Helsingistä. Kaikille yhteystietonsa jättäneille palautteen antajille vastataan sähköpostitse. Kyselyyn vastanneiden kesken arvottiin 100 euron arvoinen lahjakortti. Voitto meni Helsinkiin, Teresa Hagertille.

- Hyvä tulos on myös runsas kyselyyn osallistuminen eli kiitos kaikille kyselyyn osallistuneille. Yhtiölle tällainen palautteen saaminen on kullan arvoinen asia, jotta toimintaa pystytään kehittämään asukkaiden haluamaan suuntaan, toteaa Puolanne.